poniedziałek, 23 maja 2016

WITAM PONOWNIE.
Po paru latach postanowiłem wrócić do prowadzenia swojego bloga.


Nazywam się Jacek Łączyński, mam 53 lata. Moje całe dotychczasowe życie związane jest ze sportem, w szczególności z koszykówką. Byłem zawodnikiem Legii i Polonii Warszawa. Grałem w reprezentacji Polski. Jestem trenerem koszykówki, nie dostałem szansy prowadzenia zespołu w najwyższej klasie rozgrywkowej, ale zdobyłem z juniorami Legii oraz Prokomu Trefl Sopot tytuły Mistrza Polski. Obecnie jestem trenerem personalnym prowadzącym siłownię oraz zajęcia fitness. Komentuję spotkania koszykarskie, w latach 90-tych prowadziłem popularny program o koszykówce "Rzut za 3". Zresztą, jako pierwszy polski koszykarz oddałem celny rzut za 3 pkt.  W czerwcu tego roku będę dyrektorem Red Bull King of The Rock czyli światowego turnieju w grze 1x1. Mój syn Kamil jest zawodnikiem drużyny Anwilu Włocławek i reprezentantem Polski, a jego najwierniejszym kibicem moja córka Paulinka. Mój brat jest znanym agentem koszykarskim, prowadzi też wraz z Kamilem firmę Meadow, która szyje sprzęt sportowy. Witold Ziółkowski były zawodnik Polonii Warszawa, ikona tego klubu, to mój brat cioteczny. 
Dlatego trudno się dziwić, że moje hobby i pasja to właśnie SPORT... ale również wszystko co go otacza... :)
Na swoim blogu będę się chciał dzielić z Państwem moimi spostrzeżeniami, komentarzem oraz  opinią na różne tematy dotyczące sportu, zarówno tego wyczynowego jak i amatorskiego, do którego uprawiania  bez wzg. na wiek będę się starał wszystkich zachęcać.
  Mam nadzieję, że lektura ta będzie ciekawa i pożyteczna. Z niecierpliwością czekam więc na uwagi, opinie i komentarze o poruszanych tematach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz